Stylizacja paznokci i rzęs z dojazdem do klienta na terenie całego Krakowa i okolic.

Już nie musisz wychodzić z domu aby mieć piękne zadbane dłonie i stopy.

Jeśli masz jakieś wątpliwości odnośnie jakiejś usługi napisz a z całą pewnością odpowiem na wszystkie Twoje pytania.

Serdecznie zapraszam i pozdrawiam Wszystkich odwiedzających :)

piątek, 7 czerwca 2013

Dzisiaj chciałam pokazać Wam moje wzorniki z kolorami lakierów hybryd żeli oraz moimi propozycjami na paznokcie.
Myślę że będzie to ułatwienie, gdyż każdy będzie wiedział jakie kolory posiadam.
Zdjęcia nie oddają do końca wszystkich rzeczywistych kolorów, ale są podobne.
Asortyment kolorów na bieżąco się powiększa :D

Natomiast jeśli jesteś zainteresowana moimi  usługami a kolor, który byś chciała nie znajduje się w mojej kolekcji napisz, wyślij zdjęcie koloru a ja postaram się taki zakupić :)


Kolorki lakiero-żeli/hybryd


Kolory żeli wraz z niektórymi hybrydami(gdyż hybrydy można używać jako zwykły żel kolorowy do przedłużania paznokci)



Nie zabrakło też oczywiście zwykłych tradycyjnych lakierów
Jest to tylko część dostępnych u mnie kolorów te na wzorniku to są lakiery na których głównie bazuje :)



Oraz propozycje wzorów na paznokcie wykonane żelami, hybrydami ja i też lakierami :)



Serdecznie Pozdrawiam Agata ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz